Totaal aantal pageviews

zaterdag 11 april 2015

Goede middag iedereen! 

Doe jij al mee aan mijn nieuwe wedstrijd??? Ondertussen hebben er al 11 een kansje gewaagd, meedoen kan tot 24/04! Succes! 

5 leuke wedstrijden op de pagina van Ketnet!  

Kleur mee en win een Micky Mouse Clubhuis

Vanaf 19/04 terug Pandora te koop bij Vente-exclusief!

Wie mijn blog volgt, weet dat ik room mocht uittesten. Dat is nu gebeurd. Uiteindelijk koos ik voor de room met het nummer 246. Maar ik weet nog steeds niet voor welk merk het eigenlijk is. Toen ik mijn foto op facebook poste, kreeg ik direct de vraag voor het recept. Het is het recept dat ik moest volgen voor de test, en het was heerlijk! 

Recept Pasta Carbonara.  (voor 4 personen maar vond ik zelf te weinig want wij zijn met twee volwassenen en twee kleintjes van 4 en 5 en alles was op :) )
Duurt ongeveer een 20tal minuutjes.

Ingrëdienten

  • 500g pasta
  • 1 sjalot
  • 2 teentjes look
  • een handvol fijngehakte peterselie
  • 100gr geraspte parmezaan 
  • 2 eieren
  • 250ml room ( Weet het merk nog niet!) 
  • zwarte peper en zout
  • 200gr spekblokjes




  1. Breng water aan de kook voor de pasta. Hak de sjalot, knoflook en peterselie fijn. Rasp ook de parmezaan.
  2. Klop de eieren op met de room en kruid dit mengsel af met peper en zout. Bak de spekblokjes met de knoflook en sjalot terwijl de pasta kookt.
  3. Giet het eimengsel samen met de parmezaan en peterselie in de pan.
  4. Is de pasta gaar? Laat hem dan uitlekken en roer de pasta door de saus. Serveer de pasta op een bord en werk af met de rest van parmezaan en peterselie.
  5. Smakelijk! 
 509






246






Tot Blogs! Xxx 

4 opmerkingen:

  1. Ik zou toch ook voor de 246 gaan,dat ziet er al smakelijker uit ,de 509 lijkt al eens gegeten te zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo via foto zou ik niet weten wat kiezen, ziet er beiden lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen