Totaal aantal pageviews

donderdag 23 april 2015

Goede middag iedereen! 

Jullie kunnen nog meespelen tot morgen 00:00u met de wedstrijd van mijn blog. Nog steeds niemand met het juiste antwoord, spannend!!!! 


Jullie weten dat ik de Mug cake mag testen, wegens ziekte heb ik er zelf nog geen behoefte aan gehad dus heb het eerlijk gezegd nog niet getest. Maar jullie kunnen zelf ook een cake winnen op de Fb pagina. Of liever de pizzaburger proeven? 


Geef je op bij zininmeer om producten uit te testen. 


Win een wonderbox voor moederdag met carrefour. 


Ik krijg steeds de vraag hoe het komt dat ik 'zoveel' win, ik deel hier al de wedstrijden waar ik aan meedoe, dus als je hetzelfde doet, maak je even veel kans ;) 


Nu ga ik nog wat verder rusten, Tot Blogs! Xxx 


Ps: wat vinden jullie trouwens van de nieuwe look van mijn blog? ;) 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen