Totaal aantal pageviews

donderdag 2 april 2015


Goedemiddag iedereen! 

Hier Hiep Hoera! Pinky's Blog bestaat 3 jaar!!! 33950 bezoekers, 240 berichten en tal van leuke reacties, ..... Waarvoor dank! 

Daarom is het tijd voor een nieuwe give-away! Ik heb al beslist wat het zal worden, alleen de kleur ben ik nog niet uit ( Niet iedereen is even zot van roze als ik ;) ) In mijn groep kan je je favoriete kleur aanduiden. In de volgende blog meer hierover.

Weer een slag geslaan bij La Redoute. 53€ betaald ipv 103 + een gratis strandtas. 

Nieuwe spaarsite gevonden: Earnieland

Ondertussen voor een nieuw marktonderzoek mag ik room testen. Welke room? Geen idee! Ik kreeg twee witte flesjes en moet twee keer een recept maken : spaghetti Carbonara. Vanavond ga ik voor de eerste keer testen. Benieuwd of ik al dan niet verschil proef ;) 

Qassa zit in een nieuw jasje, vind het precies wel mooier. 

Ondertussen ook de waardebon met DI gewonnen. Maar ze hebben natuurlijk al een nieuwe wedstrijd. Succes!

Tot Blogs! Xxx

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met je jarige blog!Goed bezig zeg.Ben benieuwd naar de roomtest.Mmm lekker carbonara,hebben de zoon en ik ook super graag,misschien morgen eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lutgart hartemberg2 april 2015 om 17:08

    Proficiat met je jarige blog en je prijs van di, ben ook benieuwd naar die test van de room. Doe zo voort meiske, hoe bezich !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat met de verjaardag van je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proiciat!!! :D Enne uuk nog kier proficiat omda ge WEER gewonnen et e :D Ben echt benieuwd na diene room :D

    BeantwoordenVerwijderen