Totaal aantal pageviews

maandag 20 april 2015

Goedemorgen!! 

Trrrrriinnng!!! Om 10 uur deze ochtend gaat de bel. Totaal geen idee wie het kan zijn. Bij het openen van de deur staat er ne grote ( geen blanke, maart om niemand tegen het hoofd te stoten weet ik niet welk woord ik tegenwoordig nog mag gebruiken) man met een klein pakske in zijn handen. Wat had ik nu weer besteld dacht ik eerst......Maar toen ik het open deed wist ik direct wat het was: Mug Cake! Watte???? 

Dr. Oetker heeft nu ook Mug Cake, waarmee je in één minuut een cake bakt in de microgolfoven.

Ik mag drie smaken proeven en beoordelen, hierover meer in de komende blogberichten......

Omdat we nu toch over cake en zoetigheid bezig zijn, heb ik me ook eens gewaagd aan een taart maken, speciaal voor mijn Orissa haar zesde verjaardag(14/04)! Voor de eerste keer valt ze dan nog redelijk mee,niet ? 

Binnenkort is het terug moederdag! Daarom deel ik terug enkele site's om inspiratie op te doen. Memory Lockets , Mijnnaamketting, Rituals,..... 

En dan nog Jackpot! Wie er lid is van Cashbackdeals, Ladycashback, Nucash   of iPay opgelet, want als jouw naam op de jackpot komt moet je de prijs claimen! Zo niet, komt er een euro bij en is de volgende dag een andere naam aan de beurt. Op elke site is de naam verschillend, dus 4 maal kans! 

Doe je nog niet mee met de wedstrijd? Waag dan snel je kans, want...... er heeft nog NIEMAND het juiste antwoord gegeven! Bij geen goed antwoord, wint de persoon die het er dichts bijzit. Succes allemaal! 

Tot Blogs! Xxx 


 Orissa 6 jaar <3 ( Mijn knappe ( al zeg ik het zelf ;) ) dochter! 








2 opmerkingen:

  1. lutgart hartemberg20 april 2015 om 20:15

    Ben echt benieuwd naar de mugcakes, ik vond je taart goed gelukt hoor. En orissa word al een grote Meid, stilaan een juffrouwtje hoor. Je mag gerust fier zijn op je mooie meisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben benieuwd naar de smaak van die mugcakes.

    BeantwoordenVerwijderen