Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 mei 2015

Goede avond iedereen! Iedereen klaar voor het weekend? Hopelijk met goed weer! 


Ondertussen heb ik de Mug Cake al heel goed kunnen testen. Samen met familie, gezin en vrienden hebben we geproefd. Over het algemeen waren de meningen redelijk gelijk, lekker maar niet super. Een vriend wou het zelf niet verder opeten, maar mijn jongste dochter vind het dan weer heerlijk. Al vind het meer pudding dan cake! Het uitzicht is ook niet wat het moet zijn, lijkt eerder een vuile spons :D En je kan het toch niet vergelijken met een echte cake! Maar als je weinig tijd hebt en toch zin hebt in iets zoets, kan het wel een goed alternatief zijn. Zou ik het zelf kopen? Ik denk het niet. ( tenzij de kids er om vragen misschien) 

En dan verder.....

Win lunchkommetjes van rice. 

Tussen al de berichten door is het soms moeilijk om een recept terug te vinden, daarom heb ik ze allemaal samen gesteld in een facebookbestand .

Verder stond er nog mini, promo's max en knorr in mijn boekje, maar geen idee meer waarover het ging, komt misschien nog!  Verder wens ik jullie een fijn weekend met veel zon! Geniet ervan! Tot Blogs! Xxx 

4 opmerkingen:

  1. mooie foto van je meisje x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja smaken verschillen :D al een geluk voor die fabrikanten. Als ze er echt uitzien als een vuile spons dan koop ik ze NIET. Neen, ik eet ook met mijn ogen ;).
    Mvg, Diane Dooms

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja vooral die lichte cake ziet er raar uit, de chocolade is dan iets beter van uitzicht

      Verwijderen