Totaal aantal pageviews

woensdag 20 mei 2015

Goede avond iedereen! 

Moederdag is gepasseerd dus nu kan ik mijn cadeautjes tonen. Ik kocht ze via Shoppe.nl.


Vul snel je profiel in op Vente-exclusive, bij 45.000= een leuke verrassing! 


Bericht in de kijker! Het bericht dat deze maand het meest werd bekeken, was het bericht van 8 april. Waarschijnlijk omdat dit het bericht was waar de wedstrijd in stond. Benieuwd wanneer de volgende give-away komt? Volg dan zeker de facebook-pagina




En dan nog een klein receptje. Wij gaan deze zomer op reis naar Turkije, en daarom zou ik nog graag 5 kilo afvallen. Daarom bedacht ik een lekker slaatje. 

Dit haal je in de winkel:

  • Rucola
  • Zongedroogde tomaten
  • Parmezaan
  • Serranoham
  • Spirelli 
  • Olie met basilicum
  • Mozzarella bolletjes
De pasta koken. Daarna alles in een diep bord dresseren en een beetje olie overgieten en kruiden met pezo. Smakelijk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen