Totaal aantal pageviews

dinsdag 9 juni 2015

Goede avond iedereen! 

Of bijna nacht....Maar ik kan nog niet slapen. En eerlijk gezegd ben ik wel eens benieuwd hoeveel bezoekers ik in de nacht zou verkrijgen :) 

De derde koffer is gevonden op Vente-Exclusive! Kijk snel naar de vierde opdracht! 

Win een cadeaubon van Bol.com twv 25€. 

Met het goede weer die er aan komt, zal er waarschijnlijk veel bbq gegeten worden. Kijk daarom op de pagina van Solo, daar kan je een tafelbarbeque  winnen. 

Test gratis de nieuwe Griekse yoghurt met The Insiders. ( Waar ik al pizza en zeep voor mocht testen....) 

Ps: Vergeet zondag je papa niet! wij hebben het een weekje eerder gevierd omdat ik zondag moet werken... 

Nu ga ik toch proberen mijn oogjes te sluiten, Tot Blogs! Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten