Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 juni 2015

Goede middag iedereen! 
Terwijl het zonnetje nog niet schijnt heb ik nog wat tijd om binnen te bloggen.

Bongo

Je kent het wel, je krijgt een Bongo cadeau voor je verjaardag, kerst,.... Maar eigenlijk hoe lief het ook bedoeld is, je bent er niks mee? Zo kreeg ik onlangs de Bongo sauna en bubbels. Ik dacht oooh super romantisch! Tot ik verder keek en zag het om gemeenschappelijke sauna's ging. Daar krijg je ons dus niet binnen, en eerlijk gezegd, sauna is niet echt iets voor ons. Maar toch zonde van het geld dacht ik dan. Toen ben ik beginnen zoeken op de site en daar vond ik de oplossing! Je kan je Bongo omruilen voor een andere. Na heel de site rustig te onderzocht hebben had ik vrij snel beslist. De Bongo Familie werd het. Ik had hem al vrij snel in de brievenbus en zo zijn wij vorige week naar Plopsaland getrokken. Met deze Bongo krijg je twee tickets voor Plopsaland De Panne. Maar bij elke activiteit is de bongo anders, zo krijg je bij Harry Malter  toegang voor 4 personen + 4 ijsjes. Bij Plopsa Indoor krijg je dan weer toegang voor drie personen en een parking ticket. Er is keuze uit meer dan 100 activiteiten! Als je dus nog eens een Bongo cadeau wil doen, is deze zeker een aanrader voor een gezin met kinderen. Of heb je zelf een Bongo die je niet gaat gebruiken? Ruil hem dan snel om via deze pagina

Heb jij een leuke papa of partner die je in de bloemetjes wil zetten? Ga dan snel naar de pagina van Dove en stuur hem een kaartje of win leuke prijzen. 


Nieuwe site gevonden om toffe prijzen te winnen: emailbingo


Nieuwe bingoronde bij Qassa


Vandaag was ik in de Kruidvat. Toen ik aan de kassa kwam zei de vriendelijke dame me dat ik een wasmiddel + wasverzachter van Robijn GRATIS kreeg. Ik was natuurlijk blij ( verslaafd aan winnen en gratis!!!) Blijkbaar kreeg ik die omdat ik Zwitsalproducten had gekocht. Deze actie loopt nog tot 7 juni en is ook geldig met andere producten ( Dove, Axe, ....) 


Nu ben ik uitverteld ;) Tot Blogs! Xxx 


Ps: de nieuwe look van mijn blog heeft niks aan te kondigen, mijn leven gaat vooral om mijn dochters en roze, vandaar ;) ( Voor alle duidelijkheid!) 

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip aangaande de bingo, wij hebben er nog 2 liggen waar we ni echt iets inzagen , morgen eens met Luc bezien wat we in de plaats kunnen gaan doen.
    Groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan ze, daarvoor dient deze blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen