Totaal aantal pageviews

maandag 29 juni 2015

Goedemiddag iedereen!

Met dit weertje daalt het aantal bezoekers met zienderogen, maar toch blijf ik jullie op de hoogte houden van de laatste wedstrijden, acties, ......

Graag wil ik met jullie een actie delen voor een kindje die ziek is, en hoe geweldige mensen op een geweldige manier geld proberen in te zamelen. Omdat ik weet dat er enkele  creatieve dames onder mijn volgers zitten, vond ik dit ideaal met jullie te delen.  Op deze pagina vind je alle uitleg, maar er zijn ook prijzen te winnen. Laat jullie goed hart zien ;)

Heb je al het familieslaatje geproefd? Ik wel en het is best lekker. Bij Shedeals kan je nu een kortingbon downloaden van 3€!

En dan winnen, winnen, winnen en nog eens winnen!

Ik wens iedereen heel veel succes! En een prettige vakantie! Tot Blogs! Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen