Totaal aantal pageviews

woensdag 24 juni 2015

Goedemorgen iedereen! 

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik hier was, maar ben ondertussen ziek geweest. Maar nu ben ik er weer helemaal klaar voor! 



Tijd voor een nieuwe reclamemaker: Silvia Staelens! 



Zij is een gediplomeerd trimster en zoekt nog enkele klanten. Daarom deel ik graag haar pagina met jullie. Hondenkapster aan huis. Profiteer nu ook van de kennismakingsactie: -5€! Zij komt zowel aan huis, maar je kan ook naar het trimsalon( Binnenkort in Wetteren)  komen.  Verder wens ik Silvia heel veel succes in alles wat ze doet! Wil jij de volgende reclamemaker zijn? Laat het dan gerust weten via het contactformulier of facebook 


2 Rituals topproducten bij Goed Gevoel voor maar 4.99€ extra! ( Normaal kost 1 product al 8€) 

Win een set van 6 rice kommen en koppen. 


Win een Bakker cadeau twv 4.99€ ( altijd meer kans om goedkope dingen te winnen ;) ) 



Ik wens jullie allemaal nog een hele mooie zomerdag! Geniet ervan! Tot Blogs! Xxx 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten