Totaal aantal pageviews

donderdag 6 augustus 2015

Goedemiddag iedereen!
Terwijl iedereen van de zon geniet neem ik even de tijd voor mijn blog. 


Alhoewel ik deze keer niet veel te vertellen heb. waarschijnlijk rustig door de vakantie.....

Bij Emailbingo is er weer van alles te winnen: Stofzuiger, Anti cellulitis massage apparaat, Softijsmachine, ....


Bij ladycashback is de jackpot gevallen, koop een nieuw ticket. 


Win een F.C kampioenen vakantiepakket met één


Ikzelf ben ook terug in de prijzen gevallen, ik won 10€ bij Yoursurprise. Nu alleen nog kiezen ;) 


Kleur en win een ' Minnie Mouse prijzenpakket'. Dat is iets voor mijn oudste dochter, die is zot van 

Minnie! 

En tenslotte kan je nog een bewaarset met Solo winnen. 


En nu genieten van het zonnetje! Tot Blogs! Xxx 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen