Totaal aantal pageviews

zondag 16 augustus 2015

Goedemiddag iedereen! 

Wegens mijn verjaardag heb ik enkele dagen geen tijd gehad om te bloggen. Maar ik heb wel alles netjes opgeschreven en nu heb ik een hele hoop te delen met jullie! Iedereen succes! 

Raad de smaken en win ze met Galak

Win een gezinsticket voor de checklist-dag van Ketnet! 

Win een gigantisch Disney-pakket met Telenet

Maak kans op 25€ bij Ipay

Win een LED horloge bij Cashbackdeals

Win een Bol.com waardebon van 20€. 

En bij Ladycachback valt er ook 20€ te winnen. 

Als laatste kan je nog kans maken op een Bongobon met Solo

Verder geef ik je nog enkele site's mee waar je een 'cadeautje' krijgt voor je verjaardag: Bpost, ladycashback, Vitelma, outspot, efteling, lotus, 3suisse, euroclix, jiggy, torfs,.....

Veel plezier en tot Blogs! Xxx 

( Op de video staat de inzending voor de wedstrijd van Telenet van ons Iluna ) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten