Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 september 2015

Dag iedereen!

Vandaag wou ik bloggen over mijn nieuwe gezinsleden: Minouche en Lucifer. Helaas zal het een triestig bericht worden. Lucifer is deze ochtend gestorven. Deze ochtend was alles nog goed. Hij was wel heel rustig en deed niet anders of slapen. Ik was al naar de dierenarts geweest om product om te ontwormen en ondertussen boodschappen gedaan. Ik had kattenmelk mee omdat Lucifer niet van het water wou drinken ondanks hij wel goed zijn broekjes opat. Maar toen ik hem optilde en hem aan het bakje melk zette, zakte hij ineen. Hij kon niet meer op zijn pootjes staan. Direct terug naar de dierenarts gebeld en mocht direct komen. ( Super dierenarts trouwens! )  Bij het aankomen zat er nog maar weinig leven in. En ook al zei mijn verstand van dit is niet goed, toch hoopte ik dat ze hem erdoor kreeg. Ik zag al snel aan haar gezicht dat het voorbij was. Ze heeft Lucifer onderzocht en vertelde me dat hij een hartafwijking heeft en dat hij vandaag of morgen zal sterven. Dat hij volledig op was en aan het afzien was. Toen ze me vroeg of ze hem een spuitje mocht geven, kon ik geen ja over mijn lippen krijgen, maar mijn verstand deed me wel ja knikken. Wat een K**moment was me dat! Het was heel snel voorbij. Daar lag hij dan, onze Lucifer. De kindjes helemaal van hun melk. Vooral Iluna want het was haar katertje. Ik ben blij dat ik in zijn korte leventje hem toch overladen heb met onze liefde. Rust zacht lieve schat!

Ondanks ons groot verdriet, zijn we wel super blij met Minouche. Al zal ze zich nu wel eenzaam voelen. ( Zouden we al een nieuw katje nemen? )

Verder niks te bloggen.....tot Blogs! Xxx

(foto1: Lucifer aan het genieten van een dutje. Foto2: fotomodel Minouche!)

3 opmerkingen:

  1. O, zo erg, mijn medeleven! Ja, ik zou voor Iluna een ander katje nemen zodat haar verdriet verzacht. Anders gaat ze misschien heel jaloers reageren op de liefde die Orissa aan Minouche kan geven. Mijn mening,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou ook proberen een nieuw katje erbij te nemen.... Dag lieve lucifer het ga je goed hierboven en ook al had je een kort leventje, je had prachtige baasjes!! Marina Stanga

      Verwijderen
  2. Knuffeltje voor jullie allemaal en misschien toch al een nieuw poesje halen...ik heb er geen ervaring mee.

    BeantwoordenVerwijderen