Totaal aantal pageviews

donderdag 3 september 2015

Goede avond iedereen! 
Vandaag had mijn schatje voor de eerste keer huiswerk! Nog een bewijs dat het allemaal veel te snel gaat.....ze heeft het heel flink gedaan en hopelijk blijft dit ook zo natuurlijk. Nu had ze ook voor in de turnles een korte zwarte broek nodig. Alle sites waar ik soms bestel afgegaan, natuurlijk geen korte broek te vinden, alleen lange. Tot ik op de site van kiabi kwam. Toffe kledij aan nog toffere prijzen. Over zeven dagen zouden we het hebben, ben benieuwd! 

Schrijf je nog voor 11 september in bij the insiders voor de campagne van de Lunch garden. 

Win een handig vergiet met Knorr

Facebook heeft oneindig veel pagina's, deze vond ik onlangs leuk: essie, barilla, Plopsa fans, studio100fannieuws , fitbella, glazenwasserij Heirman , .....

Bij de vorige wedstrijd hebben we niet gewonnen, maar er staat alweer een nieuwe klaar van Telenet

Vaak bezoek ik ook andere blogs, ook om inspiratie op te doen. Nu vond ik een leuk artikel waar de schrijfster vertelde welke woorden mensen in google intikken en zo op de blog terecht komen. Nu wou ik dit ook graag weten en heb ik dit ook gevonden! Hier een aantal zoektermen hoe men op mijn blog terecht komt: 1. Bouillonketeltje: wat te verstaan is want in enkele van mijn gerechten gebruik ik die. 2. Hoera 1 jaar: hmmm mijn blog bestaat ondertussen al ( nu moet ik al gaan denken ) ....3.5jaar. 3. Jagerschotel : tof dat mijn blog op google verschijnt want er zijn natuurlijk heel veel recepten hiervoor, alleen is het mijne de beste ;) 4. Lays Bicky: verschrikkelijke smaak! Maar er zal waarschijnlijk wel een bericht over bestaan? 5. Mispak: Hmmm hierbij kan ik weinig uitleg geven, maar alle woorden zijn goed om naar mijn blog te komen! 6. Snookergolf: dit was waarschijnlijk het bericht waarover ik vertelde dat we met onze bende naar de zee zijn geweest. Een groep mensen die graag eten, verslaafd aan facebook zijn, en veel plezier beleven: Wa roars ligt er vandoage op u tallure ?  6. Triestige kat: ???? Hier geen triestige katjes :D 7. Win een reis: Daar mijn blog maar een hobby is, kan ik geen reis cadeau doen, maar blijf me zeker volgen want binnenkort ( over 2708 bezoekers om precies te zijn) komt er een nieuwe give-away! 

Voila sie, genoeg getetterd! Tot Blogs! Xxx 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen