Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 september 2015

Goedemiddag iedereen! 

De koude is terug in het land! Brrr....
Wat wel positief is voor mijn blog want dan komen er meer mensen kijken ;) 

Win een keukenrobot met Solo

Grote korting op het merk Chantelle

Ook heb ik rechts van jullie scherm een nieuwe vraag gesteld. Zouden jullie die even willen invullen ( anoniem) Bedankt! 

Of dit lekker is, weet ik niet, maar je krijgt 1€ terugbetaald om te proeven bij Myshopi.

En we zijn er weer bij! Deze keer mag ik de Lunch Garden uittesten! Verder kan ik nog niet veel zeggen want de actie start pas donderdag! ( Sneller op de hoogte via Pinky's Blog Fbpagina )



Wie mijn vorige blog heeft gelezen, kon zien dat ik een nieuwe webshop had getest. Kiabi: snelle levering, mooie kwaliteit ( voor dat geld ) , enige minpunt is dat het franse maten zijn en dus moet opletten, beter een maatje groter nemen bij twijfel! 

In een vorig bericht kon je ook zien dat ik 10€ had gewonnen bij yoursurprise. Vandaag mijn persoonlijk cadeau samengesteld! Hopelijk heb ik het tegen mijn volgend blogbericht! 


Verder wil ik jullie nog vertellen dat we zaterdag een hele toffe dag hebben gehad aan zee met ons groepje mensen die we leren kennen hebben op facebook!Wij zijn gaan eten in restaurant Oberbayern  in Blankenbergen. De mossels waren zeer lekker! Maar zeer lang moeten wachten op frieten. Ik had genoeg met mijn portie(mossels)  maar andere hun portie(andere gerechten zoals vol au vent, lasagne,...) zou toch te klein zijn voor mij :p Hou jij ook zo van eten? Kom dan zeker in onze groep: Wa roars ligt er vandoage op eu tallure?   Iedereen welkom! 

Tijd om wat te eten nu, tot Blogs! Xxx 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten