Totaal aantal pageviews

woensdag 2 september 2015

Goedemiddag iedereen! 
Zoals jullie zien heb ik mijn blog wat aangepast aan het thema: school! Want ja de vakantie is nu wel echt voorbij. Mijn twee schatjes hebben een goede start genomen, en alleen mama heeft 1 traantje weggepinkt ;) Hopelijk niet al te veel verdriet bij jullie kindjes? Hierbij ook een foto van mijn twee schatjes die klaar staan om te vertrekken naar school. 

Stabilo hun wedstrijd zit in een nieuw jasje. 

15 producten terug betaald in punten bij Carrefour

Laat je kleine spruit de kleurplaat van Disney kleuren en win een dekbedovertrek van ' Miles van morgen' 

En deze wedstrijd is te schattig! Win een tsum tsum pakket! 

Bericht in de kijker: 16 augustus 2015. waar het schattige filmpje van mijn dochter te zien is. Ze zijn wel laat met het bekend maken van de winnaar.....

Tot Blogs! Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen