Totaal aantal pageviews

donderdag 1 oktober 2015

Goedemiddag iedereen!

Het was hier even rustig maar ik ben ziek geweest en had geen fut om ook maar iets te doen dus ook niet te bloggen. Het begint eindelijk wat te beteren dus bloggen lukt al wel. Daardoor natuurlijk veel nieuwtjes kunnen opslaan! 

Laatste dagen!!! Win 250€ of 20€ bij Nucash

Door mijn ziek zijn heb ik natuurlijk nog niet kunnen testen voor Lunch Garden. Zal er toch werk van moeten maken vrees ik! Ondertussen staat er alweer een nieuw project klaar: Swiffer! zal dat hier blinken! 

4 oktober = werelddierendag! Verwen jij je harige vriend? Win alvast leuke prijzen met Bol.com  of 15% bij Tom&co.

Nog tot zondag 4 oktober circus in Destelbergen! Vorig jaar aan de zee een circus bezocht en verwonderd hoe goed het was! 

Dan wens ik jullie nog een fijne dag! Tot Blogs! Xxx 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen