Totaal aantal pageviews

dinsdag 27 oktober 2015

Goedemiddag iedereen! 


Tijdens het rondsnuffelen op internet, kwam ik een leuke groep tegen. Gepersonaliseerde haarrekkers, speldjes en diademen. Ik was natuurlijk direct verkocht en deed een bestelling. Op de foto zie je dat ik allemaal rekkers heb gekozen, met verschillende figuren op. Natuurlijk staan de namen van mijn meisjes er ook op. Er is een zeer ruime keuze: Frozen, Minions, Maja de bij, Kaatje, prinsessen en zo veel meer!  Meer informatie vind je in deze groep: Beautiful princesses. (Klik op de foto voor een groter voorbeeld) 

Waar krijg jij 0,24€ om een pizza te bestellen? Ik bij Qassa

Neem nog snel ( tot morgen ) deel aan de halloween wedstrijd van Plopsa

45% korting op gepersonaliseerde kerstballen bij Yoursuprise

Ondertussen bij de dierenarts geweest en ons nieuw poesje blijkt een katertje te zijn, dus de naam kwam nog goed uit! 

Tot Blogs! Xxx 

1 opmerking:

  1. Die gepersonaliseerde haarrekkertjes zullen de meisjes wel super vinden....erg speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen