Totaal aantal pageviews

vrijdag 2 oktober 2015

Goedemorgen
Hier ben ik weer :)

Joseph Joseph bij Vente-Exclusive met grote korting! 

Eurotuin: Bij aankoop van een kooi voor een vogel, hamster of konijn, of aquarium voor je vis, krijg je de inrichting er gratis bij! 

Win een Hupple-pakket met Bongo.  


Als ik de dochter van en naar de dansles breng, passeer ik telkens een winkel die een soort van magneeteffect op mij heeft. Ten eerste moet ik ALTIJD stoppen om gewoon te kijken.(hebben een super grote etalage!)  Maar gisteren was de magneet te sterk en ben ik naar binnen gegaan. Dit kocht ik bij Buysse ( zie foto ) 

En dan nog een toffe actie van Torfs. Je oude schoenen geven je 10% korting op je nieuwe schoenen! 

Ondertussen met ons Minouche naar de dierenarts geweest en zij is zo gezond als maar kan, kindjes zullen gerust zijn, want ze hadden toch wel wat schrik na wat er met Lucifer gebeurd was.

Fijne dag en tot Blogs! Xxx 

2 opmerkingen: