Totaal aantal pageviews

zaterdag 9 januari 2016

Nog 10 .....Nog 5....Nog 2.... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! 40.000 bezoekers op mijn Blog!!!

En daarom is het tijd voor een wedstrijdje om jullie te bedanken. 

Wat valt er deze keer te winnen! Zoals jullie weten was ik in een vorig leven kapster. Nu ben ik altijd zeer tevreden geweest van het merk L'Oreal. Daarom verwen ik de winnaar met een verzorgingspakket van L'oreal. ( De producten worden aangepast aan het haar van de winnaar ) 

Hoe kan je winnen? Omdat het veel te moeilijk is om zelf te kiezen en omdat ik het zelf eerlijk wil laten verlopen zal ik een vraag stellen. Je antwoord kan je mij op alle mogelijk manieren laten weten ( Contactformulier, facebook ( privebericht), mail, sms , ................. wel iets dat ik kan bijhouden) Iedereen mag 1 keer antwoorden ( voor meerdere kansen laat je je moeder, vriend, zus, tante,..... meedoen) 

Tot wanneer kan je meedoen? Tot 19 januari kan je je antwoorden doorsturen, 20 januari vermeld ik dan wie gewonnen heeft. 

De vraag:  Bij mijn instellingen kan ik zien hoeveel bezoekers ik heb. Ik kan niet zien wie mijn blog bezocht heeft. Omdat Pinky's Blog niet echt Nederlands klinkt heb ik ook veel bezoekers van uit het buitenland.
 Dit is mijn top5 van deze week: 

  1. België
  2. Verenigde Staten
  3. Nederland
  4. Ierland
  5. Oekraïne
Welk land zal er op 20 januari op Nr. 3 staan? ( Dit kan ook een ander land zijn dan hier vermeld is) 
Het is dan ook voor mezelf niet duidelijk wat het antwoord zal zijn, zo kan ik mij dus ook niet verspreken bij nieuwsgierige vrienden! 

De winnaar: Degene die het juiste antwoord geven worden geloot en wie daar uit komt is de winnaar. Bij 1 goed antwoord is het vrij duidelijk wie de winnaar is. 

Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!! Tot Blogs! Xxx 

5 opmerkingen:

  1. Ik laat Nederland gewoon op 3 staan. Hopelijk heb ik succes, zie die producten wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ben te vlug geweest, moet het je langs een andere weg laten weten! Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie! Ik gok ook op Nederland :) Hopelijk maak ik kans, zijn echt leuke producten! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijne wedstrijd roze meisje ! ik gok op ... Nederland ... en wens iedereen succes, die meedoet ! a-Nette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook fan van hun producten!
    Wel, ik gok op de Verenigde Staten :)

    BeantwoordenVerwijderen