Totaal aantal pageviews

woensdag 17 augustus 2016

Goede avond iedereen! 

Hier ben ik weer. Het verlof zit er weer op maar het was fantastisch!!! We hebben een zeer toffe reis gehad. We zijn dit jaar terug naar Turkije geweest, deze keer in het Aqua Fantasy Hotel. Hotel en waterpretpark bij elkaar. Heel veel waterpret gehad, lekker eten, mooi uitzicht, toffe winkeltjes in het hotel, spa, ....echt een toffe tijd! Voor de kindjes was het ook zeer tof, leuke animatie, apart kinderbuffet, heel veel glijbanen, kinderdisco en zo veel meer!De kamers waren zeer proper, groot genoeg, en goede airco want het was er wel heet! Ik deel graag enkele foto's! 



 Zoals jullie kunnen zien op de laatste foto's, ben ik tijdens de fotoshoot bij zonsondergang ten huwelijk gevraagd.  <3  Het zou dus kunnen zijn dat sommige wedstrijden en actie's nu meer gericht zijn aan dit thema. ( Ook andere natuurlijk!) 



 Voor mij was het dus de perfecte reis. Maar zonder het aanzoek was het zeker ook goed! Ik geef dit hotel zeker een 8/10. 

-1 ze spraken er zeer weinig Engels waardoor we sommige zaken met handen en voeten moesten uitleggen. 
-1 we vonden de avondshows vorig jaar in een ander hotel wel beter qua ambiance, maar het was zeker niet slecht! 

Met andere woorden, het is zeker een aanrader!! 

Dit gezegd zijnde, ben ik er dus binnenkort volledig terug met de allernieuwste wedstrijden, actie's, nieuwtjes, recepten, en ...................nog iets wat ik in petto heb! Bovendien geef ik binnenkort weer een leuke prijs weg! 

Tot Blogs! Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten