Totaal aantal pageviews

woensdag 14 december 2016

Goede avond iedereen!

De roze oorbellen zijn gewonnen door ............. Vicky Poelman! Proficiat! Het bericht werd 394 keer bekeken. Het aantal deelnemers was dan ook iets meer dan anders. En daarom ben ik zo blij dat ik nog paar oorbellen mag weggeven! Je moet me alleen laten weten hoeveel keer dit bericht zal bekeken worden. Je kan dit op verschillende manieren doen: via een reactie onder dit bericht of via het contactformulier dat je hier rechts vind ( je moet dan wel zorgen dat ik je naam zie, als anoniem is je antwoord niet geldig!) Verder kan je ook via messenger of via de fbpagina of als reactie op het gedeelde facebookbericht. Veel succes en tot Blogs!! Xxx 

2 opmerkingen:

  1. zo'n leuk hebbedingetje in 't roos : ik gok op 313 ! en sorry, maar die Anoniem was ... ik ! A-Nette

    BeantwoordenVerwijderen