Totaal aantal pageviews

donderdag 1 december 2016

Goede avond iedereen! 

Door medische problemen heb ik de laatste tijd maar weinig kunnen bloggen. Ik was al een tijdje van plan een wedstrijd in december te organiseren en die wil ik dan natuurlijk ook doen, grotere berichten zullen voor later zijn.

!! Advent wedstrijd !!

24 dagen na elkaar geef ik leuke spulletjes weg.  

  1. Wat moet je doen? 
Je moet raden hoeveel keer dit bericht ( dat je nu aan het lezen bent ;) ) morgen om 19.00u zal bekeken zijn. Wie er het dichts bij zit, wint!

  • Enkele regels: je bent 18 jaar, je woont in België en je speelt maar 1 keer mee per dag. Elke dag nieuwe kansen. 
  • Antwoorden indienen kan via facebook, contactformulier op de blog, messenger, .... Ik heb alleen je volledige naam nodig en 1 getal.( van 1 tot ............................)
  • De cadeautjes worden pas na 24 december opgestuurd, want het kan zijn dat je meerdere cadeautjes wint.
  • Bij 2 winnaars gaan de namen in een potje en trekt een onschuldige hand een naamkaartje.
  • Elke dag maak ik de nieuwe prijs bekend alsook de vorige winnaar.
Ik wens iedereen heel veel succes! 

Dag 1:

 
Onderleggers om tijdens het koken te gebruiken. Geen vuile keuken meer. 
De winnaar mag 1 kleur kiezen, aangezien dit het eerste spel is, zijn alle kleuren nog beschikbaar.

Niet gewonnen maar je wil het wel zelf kopen? Neem gerust contact op met Jennifer

Tot Blogs! Xxx 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten