Totaal aantal pageviews

maandag 26 december 2016

Goede nacht iedereen! 

Jullie hebben een beetje langer moeten wachten maar hier is de laatste winnaar  van de advent wedstrijd van Pinky's Blog! Proficiat aan ........................... Patricia Fiers! Veel plezier er mee.

De wedstrijd is afgelopen en ik som nog graag even alle winnaars voor je op.


  1. Jorien Vanoost: rode onderlegger
  2. Wendy Depoorter: blauwe onderlegger
  3. Els Gondry: gele en oranje onderlegger
  4. Nathalie Van Laeken: groene onderlegger 
  5. Lynn Michiels: sokjes 
  6. Vicky Poelman: haarband, oorbel rond, oorbel bloem
  7. Tamara Verhoeven: muursticker, double dots
  8. An Vandermaesen: muursticker
  9. Brit Je: geldbeugel (poes) 
  10. Eveline Van de Velde: geldbeugel (varken), sleutelhanger roze bol
  11. Isaline Vanneste: armband, sleutelhanger roze, schoolset, make-up tasje
  12. Ilse Eeckhout: Tandenstokerpotje, plaid
  13. Patricia Fiers: sjaal, hoofdprijs
  14. A-nette: iPhone hoesje (Gelieve mij te contacteren!) 
Proficiat aan alle winnaars! Hopelijk hebben jullie veel plezier aan je gewonnen cadeau. Wat ik heel leuk zou vinden is dat je een foto zou inzenden die ik mag posten op de blog met je gewonnen cadeau. Verder zou ik het ook heel lief vinden als jullie eenmaal mijn blog zouden willen delen op facebook. Alvast bedankt! 

Niet gewonnen??? Jammer, maar je kan alles kopen wat je in de wedstrijd kon winnen. Voor meer uitleg stuur gerust een bericht naar mij of naar Jennifer. Een dikke merci ook aan haar voor de mooie hoofdprijs! 

Het zal nu terug iets minder druk zijn op mijn blog, maar ik kom zeker terug met meer! Ik wens jullie nog een goed eindejaar en een spetterend nieuwjaar!!! Tot Blogs!! Xxx 

3 opmerkingen:

  1. Keju weer niet πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al had ik niets gewonnen : Bedankt, 't was een fijne wedstrijd, want het vergt toch wel veel van je tijd om zo dagelijks mee bezig te zijn ... a-Nette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. opnieuw, want computer verdraaide mijn woorden ... Ook al had ik niets gewonnen, 't was een fijne wedstrijd ! BEDANKT ! want het vergt toch wel veel van je tijd om zo dagelijks mee bezig te zijn !

      Verwijderen