Totaal aantal pageviews

maandag 23 januari 2017

Hallo iedereen!!! 

Nu iedereen is bekomen van de feesten ben ik hier terug een heel jaar vol kortingen, wedstrijden, acties, beloningen en zo veel meer! 

Omdat het leven toch al duur genoeg is help ik jullie graag alles op te sommen waar de kleine beetjes kunnen helpen.

Om te beginnen kan je kans maken op een duoticket voor een nieuwe film met mijn favoriete acteur! (Ryan Gosling) Doe snel mee met de wedstrijd van dezondag

Royco cup met Xtra Pasta 1+1 gratis :) 

Stabilo heeft altijd een wedstrijd. 

Koop nog snel je Flair. Voor slechts 25€ ipv 50€ krijg je bij Care Personal Beauty Wetteren een reiniging, peeling/scrub, masker en dagcrème. Gratis extra's: kop koffie of thee + huidanalyse+ comedonen verwijderen + oogmasker + hand- en armmassage + voorschrift voor de verzorging van je huid + 20€ korting op een professionele gelaatsverzorging. Duurt ongeveer 45 minuten.Sylvie is super vriendelijk en goed in wat ze doet. Ik heb alvast mijn afspraak gemaakt! ;) 
foto van Ilse Orissa-Iluna.

En tenslotte kan je nog een pakket van Body & Fit winnen (twv 50€) dankzij Ipay

Ik wens jullie veel succes! En tot Blogs! Xxx 

Op de foto: ons Lotje die het vertikt om in haar mandje te slapen, ze dient liever als decoratie ;) 

2 opmerkingen: