Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 februari 2017

hallo iedereen! 

Zoals jullie weten heb ik een tijdje geleden een leuke prijs gewonnen op enkele site's. Ondertussen doen ze nieuwe wedstrijden. Doe zeker mee, ik kan je alvast garanderen dat ik mijn prijzen altijd krijg. 

Morgen de laatste dag voor je gratis frikandel speciaal. 


En dan zou ik niet Pinky zijn mocht ik niet terug iets gewonnen hebben 👰😜😍 Wie mij volgt weet dat wij gaan trouwen.....Dus nu doe ik natuurlijk ook mee aan wedstrijden die daar mee te maken hebben. Nu heb ik deze mooie trouwbox gewonnen twv 120.95€ 😮 Neem zeker eens een kijkje op de site! Super toffe dingen te koop, ideaal als cadeau te geven! Hierbij enkele foto's van de koffer die ik gewonnen heb!

Veel succes en tot Blogs! Xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten