Totaal aantal pageviews

maandag 20 maart 2017

Goedemiddag iedereen! 

foto van Ilse Orissa-Iluna.Heb mijn blog iets fleuriger gemaakt, want van het weer moeten we het niet hebben....

Graag wil ik even beginnen met reclame te maken voor een nieuwe facebookgroep van een vriendin van mij. Voeg jezelf toe als je interesse hebt. Gezond, actief en fit Oost Vlaanderen.  

Doe jij mee aan 40 dagen zonder vlees? Ik persoonlijk niet, al deel ik wel graag een eigen receptje met jullie: vegetarische rijst. Want kan me voorstellen dat het moeilijk is om 40 dagen lang even origineel te blijven.

En dan hebben we natuurlijk nog wat te winnen! 😍

Nucash: win een beautybox. (Ook bij cashbackdeals is dezelfde box te winnen, alsook bij ladycashback en Ipay)  

Gratis Horta kofferdekzeil. 

Gratis staaltje DROPS OF YOUTh

Tot Blogs! Xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten